28 april - citat

2010-04-28 @ 22:44:53
7. Lite bättre
Farmor, pappa och Isak städar bilen. Pappa går på toaletten - Isak hittar några piller i en karta i handskfacket.

Isak: Åh dom ska jag smaka!
Farmor: Får se på dom! *läser på en halvmeters avstånd i flera minuter och granskar dem även i solen, riktigt noga*
Isak: Får jag dem nu eller?
Farmor: Äh, det får du fråga pappa om vad det är för ena tabletter... *misstänksam*
Pappa kommer tillbaka
Isak: Pappa, vad är detta för tabletter?
Pappa: Får se... Jaha, det är mitt knark, dom tar jag när jag är trött!
Isak: HAHHAHAHA *fattar ironin*
Farmor: :OO:O:O:O:O:O:O:O
Pappa: Hahahaha nej jag skojar, det är mot diarré.
Isak: JAA, dom vill jag smaka!
Pappa: Hahahha, nej!
Farmor: -.-

Familjen Flygt's torra humor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0