29 april - fulleinällg?

2010-04-29 @ 23:39:37
1. I'm drunk, I suppose
Asså herregud. Fick reda på att det har varit inbrott hos mig oidag- vilket betyder att både min dator och systemkamera är gonme. FOREVER. fyfan. Komme rsakna dem asså. Tur att jag har ,obilem, annars hade jag varit lagom handikappad. Nu ska vi nog sova tror jag - sofie blandade groggar till mig ikväll, och det beövdes nog för just nu har jag jävligt kul, slipper tänka på allt annat lixom. Jag äklsjar min sofie <3333 >Puss va!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Whaaat?! ;o Fyfan alltså.. Hoppas du har någon garanti eller något för grejerna? Fyllekatta btw <3

2010-04-30 @ 10:11:41
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0