4 april - she lives in a fairytale, somewhere too far for us to find

2010-04-04 @ 13:58:50
1. I'm drunk, I suppose
Jaha, godmorgon muntergökar! Jag som alltid brukar vakna framåt elva som senast, slog upp ögonen vid halv ett idag! Dock inte personligt rekord (det ligger på kl. 16:30), men bra länge var det ialla fall enligt mig. Och jaa... Vad fasen ska man göra med denna dagen egentligen? Halva dagen är ju redan borta. Men blir nog att träffa Frida L lite ikväll, är faktiskt lite sugen på Smedby så om hon inte har nåt emot det sticker jag gärna ut till henne ikväll :)

Vi tänker precis likadant du & jag, ingen förstår mig som du i den här situationen. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0