5 april - opopulär :C

2010-04-05 @ 16:36:02
1. I'm drunk, I suppose
INGEN HAR HÖRT AV SIG TILL MIG PÅ HELA DAN. Hade lika gärna kunnat vara död. Fast jag hörde nu genom taket (XD) att min mobil surrade på övervåningen, så jag får väl skutta dit som en lycklig liten känguru och kolla vem det kan vara....

Har haft två lugna dagar nu, dvs jag har varit hemma och umgåtts med min mamma istället för att vara ute och träffa folk. Ganska skönt på ett sätt, men sen är ju jag inte en sitta-hemma-hela-dagarna-människa heller så lite rastlös får jag nog erkänna att jag har varit emellanåt. Skulle ju träffat Frida L igår kväll för en riktig långpromenad genom Kalmar, men sen insåg jag att jag var jävligt trött och att det dessutom började regna gjorde mig inte mer motiverad... Så vi ska ses till helgen istället.

Har påsklovet lagom planerat ialla fall, tis+ons ska jag till praktiken och jobba igen de dagarna jag missade för 2 veckor sen. Lite surt, men två dagar är ju inte hela världen. Sen på onsdag kväll blire KM med Nille & gänget, så det peppar vi också för, och sen på fredag är det spelning på Monokrom där bl.a A Farewell To Diana spelar, och eftersom mina bilder på dem blev så awesome på Sofie's och Tim's fest så ska jag dit och knäppa lite bilder samt lyssna på awesome musik ;) Tisdag nästa vecka spelar även mina vänner i Blind Puppet på Monokrom så då ska jag dit också tänkte jag, så det är mycket på gång nu men det gillar vi!


Från festen i fredags, A Farewell To Diana
Foto: Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0