8 april - illamåendeee

2010-04-08 @ 21:58:30
1. I'm drunk, I suppose
Jag mår illa som fan :S Vilket jag tycker är konstigt.

Jag drack knappt inget igår.
Jag har ätit som jag ska.
Jag sov visserligen inte så många timmar inatt, men de timmarna tog jag ju absolut igen idag på dagen när jag sov från typ 11.00-15:00.

Plus att min mage har gjort vildsint uppror idag. Tror vi lämnar det där....

MEN. Jag fattar inte varför jag mår så dåligt. Bläääääää. Försökte trycka i mig pommes nu men usch... Ligger även lite kladdkaka och väntar på mig i kylen, men jag är fan inte sugen... OCH DÅ ÄRE ILLA ! (plus att om jag nu skulle bli magsjuk & börja spy så vore ju det ett enormt slöseri på godsaker att äta kladdkaka innan).

Nu pratar min mage. Tror jag ska svara. Känns som att det kommer bli en bra diskussion, kloka tankar och idéer liksom. Känns även som en väldigt givande kväll, dehär (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0