9 april - KNAECKEBRÖÖÖÖ'

2010-04-09 @ 13:59:25
1. I'm drunk, I suppose
MORGONSTUND HAR GULD I MUN, eller vad heter det? Knäckebröd har jag ialla fall.
(och jaa, jag har en såndär sjuk "morgon" då jag bara skuttar omkring här hemma i min ensamhet och är allmänt cp)



Jaha, och vad står på schemat idag då?
Tänkte först och främst leka valross, dvs jag ska bara ligga/sitta i soffan/sängen halva dagen och äta samtidigt som jag brölar lite sådär charmigt. Dock har jag ingen att bröla på, men Mimmi finns ju alltid, hon älskar mig och ställer alltid upp (se bild). Senare får jag väl ta en vals in i duschen, MÅSTE RAKA BENEN, sen blir det stan och Monokrom med Lindis! Får se ifall det blir utgång sen efter, men det lockar ju faktiskt en hel del. Nu fattas det bara cigg så är dagen fullbordad...

Kommentarer
Postat av: Veronica

HAHAHAH ser mer ut som att Mimmi ba "AMANDA, LET ME GOOO!" HAHA :'DDD Sötig bild btw! :*

2010-04-09 @ 14:15:11
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0