16 december - sådärja.

2010-12-16 @ 17:21:07
1. I'm drunk, I suppose
Då var shoppingsuget stillat för stunden. Letade jeans som fan på stan idag efter skolan, och jag har insett att jag kommer nog aldrig hitta ett par jeans som sitter sådär asnajs som de gjorde i typ högstadiet... Jag har blivit för tjock helt enkelt. Och man pallar ju inte gå ner (några par tre kilon är ju liksom ingen big deal) och gå upp i vikt vill man ju inte heller så... Det får bli jeansleggings istället. Och jag fann dem på Vila - så nu har jag både ett par svarta och gröna att växla mellan. Försvann även en sväng in på HM för att köpa tygskor för det ansåg jag mig behöva (a)

Och imon är det alltså utgång på gång, jag börjar bli riktigt taggad! Ska bli sjukt kul, och tänkte skaka lite rumpa i min blåglittriga tigerklänning från nyår förra året. Man måste ju använda den fler än en gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0