17 december - kämpig morgon

2010-12-17 @ 11:38:52
1. I'm drunk, I suppose

Fick springa till bussen imorse, även att jag hatar att springa så hatar jag nog ännu mer att se bussen komma körandes och man missar den, så det sista vägde tyngst. Fick först skutta som en liten hjort i knähög snö, och när jag kom fram till snövallen vid trottoaren fastnade jag först med foten och när jag kom loss tappade jag balansen och halkade vilket slutade med att jag satte mig rakt på asset samtidigt som alla i bussen satt och glodde som fån på mig.... Men jag hann ialla fall!

Väntar just nu på att PA'n ska börja så jag kan få bli klar med mina bilder. Blev faktiskt en del highlights i mitt lilla "Nattstad"-tema, så jag är nöjd :)



Och ikväll är det utgång på Palatset! Ska bli skitroligt faktiskt, är riktigt taggad för ovanlighetens skull så det ska bli skojsigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0