29 december - yä

2010-12-29 @ 19:48:41
1. I'm drunk, I suppose

Jag har en väldigt tråkig blogg just nu känner jag - det är glest mellan uppdateringar och hej faderullan. Dock kan jag berätta den glädjande nyheten att jag fick en laptop av min kära far och farmor i julklapp, så nu är det bara att skaffa sig internet så ska vi nog se till att bloggen snart flyter på igen.... För övrigt hade jag en hyfsat trevlig jul, mina julklappar var awesome (massa presentkort som resulterade i en hel drös av nya kläder + parfym på mellandagsrean) och sen min dator då så jag är supernöjd med det hela!

Just nu är jag hos mami, ska käka om en stund och sen ska vi färga mitt hår. Imorgon bär det av mot Linköping med min kära man, där vi ska fira nyår hos Christopher's kompis' kusin så det blir trevligt! Inte för att jag inte trivs i Kalmar eller har något emot att fira med mina vänner, men kände verkligen att jag bara ville komma bort och träffa nytt folk. Var snack om att vi först skulle till Stockholm till Christopher's polare och ev. fira där, men ingen verkade ha några speciella planer (jag fattade aldrig riktigt det, mannen har hållt i planeringen hela tiden), så nu blev det Linköping. Och jag är jättenervös, för ETT: tänk om jag kräks i bussen? Har en tendens till att bli åksjuk nämligen. TVÅ: ... kommer inte på en tvåa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0