7 december - här vare tomt

2010-12-07 @ 08:46:22
1. I'm drunk, I suppose

Blir lite lack på att jag varje måndag glömmer att jag har sovmorgon dagen efter - vilket betyder att jag oftast sover i Blomstermåla och måste åka vid 07:18 på morgonen sen när jag egentligen börjar 10:00... Idag glömde jag dock. Känns ju gutt, inte för att det spelar någon roll egentligen men fan, känns ju värre att glömma än att man väljer själv när man ska åka!

Har kommit på massa saker jag vill ha i julklapp. Listan innehåller alltid typ två eller tre saker i november, och dagarna innan julafton är det helt plötsligt sjukt mycket mer grejer man vill ha. Som t.ex:

- en ny dator
- värsta mysiga (och snygga!) mysdressen att mysa runt i hemma...
- ... och en bricka med ben att ha i sängen så man slipper äta i knät (HAHAHA, vem är sängätarN? XD)
- massa presentkort på kläder så man kan shoppa satan på mellandagsrean!

Det lät som fler saker i mitt huvud... :( 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0