9 december - otroligt

2010-12-09 @ 18:54:10
1. I'm drunk, I suppose
Fan vad du är underbar. Du är verkligen det bästa jag vet. Älskar när du ler mot mig, det går rakt in som magi-pilar i hjärtat på mig och jag är så lycklig för att du har visat mig vad kärlek verkligen är. Vi har hunnit gå igenom både lätta och svåra saker sen förra november då jag gav dig en fumlig kyss med munnen full av rök på fyllan efter rugbyn då du erkänt på festen att du gillat mig. Lät kanske inte så trevligt, men det var fantastiskt då och ett ögonblick jag aldrig kommer glömma. Varken det, eller när vi gick på julmarknad, satt ute på bryggan vid Kattrumpan när månen lyste klart över Varvsholmen och det var skitkallt men vi envisades med att sitta där ändå bara för det var så speciellt. Och när vi var på fest i Torsås och shotade vodka + jordgubbssaft ur äggkoppar kl fyra på morgonen när det var skola dagen efter, det var då jag kände på riktigt att du kunde bli min. Och jag är så glad att det blev så, jag är så glad att du finns vid min sida och jag vill aldrig vara utan dig! Hur skulle jag kunna leva ett liv utan dig? Jag kanske verkar ung och naiv, men jag älskar verkligen dig Christopher... Våra stunder kommer lämna djupa spår hos mig, och oavsett hur saker och ting blir i framtiden kommer jag alltid älska dig gubben! Och jag hoppas vår tid varar länge, länge... För det är dig jag vill vara med! Du och jag, älskling <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Sötttt :'DD

2010-12-10 @ 12:03:15
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0