14 februari - alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 11:00:45
1. I'm drunk, I suppose
Tänk att jag idag, för exakt ett år sen, satt i Frida L's etta i Växjö, käkade frukost och var astaggade på fest i Brittatorp! Det var faktiskt en awesome fest, fan vad roligt vi hade...

Känns ju nästan lite sorgligt när man för en gångs skull har pojkvän då Alla Hjärtans Dag inträffar, ja då är han ju naturligtvis i Stockholm! Aja inte för att jag känner att detta skulle vara en mer speciell dag än någon annan, det är väl mer bara för att man SKA umgås med sin kärlek... Saknar honom gör jag ialla fall, bara drygt en vecka kvar tills vi ses! <3



Idag planeras det att plugga & lite, önska mig lycka till!

(och som ni säkert ser pryder även en ny piercing mitt ögonbryn, det blev ganska najs tycker jag eller vad säger ni?)


Kommentarer
Postat av: Veronica

sexig piercing duu! :D:D du passar i det som fan :'D

2010-02-14 @ 15:14:05
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0