16 februari - tävling!

2010-02-16 @ 21:53:14
1. I'm drunk, I suppose
Jag är med i en tävling på Foki's blogg, där man kan vinna 2 valfria t-shirtar från Phoenixtshirt.

Hittade denna supercoola/söta tröjan med Yoshi & Mario som påminner mig så sjukt starkt om tiden då jag gick i mellanstadiet, och jag och min bästa kompis Frida satt hemma hos henne och verkligen nötte Super Mario på Nintendo.... De vuxna tyckte vi var så konstiga som satt inne mitt i sommaren, men jag älskade verkligen det där spelet och gör det seriöst än idag. Tyvärr så dog Frida's Nintendo och jag har aldrig haft ett eget så jag har inte spelat det på många år. Kan även säga att jag är lite smått besatt av detta spel, har både egenpärlade halsband med extralivssvampen och ljudet som kommer upp då som sms-signal, så en tröja med motivet på vore ju den tredje länken ;)
LÄNK TILL TRÖJAN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0