17 februari - åh merde.

2010-02-17 @ 15:31:51
1. I'm drunk, I suppose
Varför kan inte mitt huvud sluta värka, blir galen på det! Känner mig som killen i reklamen som blir jagad av små söta fåglar med träklubbor, fast i mitt fall handlar det snarare om mordlystna kungsörnar med motorsågar. Minst!

Tänkte precis skriva att jag skulle gå ner & rota i kylskåpet men jag kom på att jag har ju slutat med sånt nu. Dock har det slunkit ner både nutella, lite choklad & bearnaisesås, men det eh... räknas inte! Tränar bort det sen. Eller nu. Sen kan jag belöna mig med en dusch och en cigg. Tror jag har en plan *gnuggar händerna mot varandra* !


Tokio Hotel. Bara 16 dagar kvar tills jag ser dem, känns så sjukt overkligt... Bild: Montage. Youtube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0