19/20 februari - åh.

2010-02-20 @ 00:51:48
1. I'm drunk, I suppose
Nervöst. Fan vad patetisk jag är egentligen, men vafan.... Har jag inte anledning? Visst har jag väl? Jo...

Hur uttalar man Palmolive? Ni vet duschcreme-märket?
Palmo-liv?
Palm-oliv?
Paaalmolive? *engelskt uttal*

Hm.
Svårt det där med duschcreme.

Men TresEMMÉ då?
Tressemmé?
Tre-semmé?
Tress-emmé?
Tressemm?

Fast det är ju schampo i och för sig.
Tydligen ett lite fräsigt, lyxigt, proffsigt sådant.
Själv har jag inte märkt nån skillnad mot annat schampo....

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag använder TresEMMÉ och det funkar perfekt till mitt hår :) vet ej direkt vad som är speciellt men det funkar så :) men namnet ingen aning haha

2010-02-20 @ 11:04:46
Postat av: Veronica

hahahaha söt du är! jag säger tresemmé jag :D liksom.. tror jag, inte sagt det högt vad jag vet, HAHA. och palmolive säger jag palmoliv.. hahah går ju knappat att förklara i skrivformat xDD du får fråga i götet! HAHAHA

2010-02-20 @ 15:13:37
URL: http://outofview.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0