2 februari - eh, hej?

2010-02-02 @ 18:24:35
1. I'm drunk, I suppose
Fan förlåt, var ett tag sen jag bloggade! Tänkte dra allt lite snabbt så här kommer listan:


Jag har fyllt 18 år!
Igår närmare bestämt, så säg gärna grattis! Fick pengar och lite, ska shoppa järnet i göteborg sen i mars ;)


På fredag blir det en fet 18-årsfest för mig!


Idag klippte jag mig!
Det var välbehövligt, då jag klippte mig senast i maj 2008.... Slutade även med att eleven Sara på "Din Frisör" frågade mig om jag ville vara hennes övningsmodell, och som jag fattade det var hon även intresserad av att ha mig som hårmodell på sin slutvisning i juni! Skitglad blev jag, så det gjorde min dag!


Jag & Christopher firar 2 månader på fredag! <3

Tänk vad tiden går fort...


Min o-knapp blev glappig!

Jag slet loss den som jag brukar göra med tangenterna som blir glappiga för att rensa bort damm osv, men denna gången gjorde jag nåt dumt för den gick sönder & nu kan jag inte sätta tillbaka den... Bara att ta loss hela knappen & trycka på själva gummipluppen -.-


Det var det, har ni något spännande att dela med er om?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0