21 februari - städning på g!

2010-02-21 @ 14:24:58
1. I'm drunk, I suppose
Städar lite grann, snyggCrippz kommer ikväll! :D <3

Igår var en trevlig kväll. Jag, Nille & Sötterman satt hemma hos sistnämnda och kollade på film, käkade popcorn och svor över att Spotify inte funkade. När vi fick lite långtråkigt runt elva-halv tolv tiden bestämdes det att vi skulle supa ner någon rolig. Vi körde "sten, sax, påse" och jag förlorade - såklart - vilket innebar att jag fick slurpa upp starkvinsglöggen som Simon hade rotat fram ur något skåp. Lite salongsberusad blev jag, men inget mer. Så mycket roligare fick vi inte heller. Sen sjöng Simon "Cheerios-sången", vi satte på en film till, Nille somnade, sen gick vi och la oss. Jag tog soffan som vanligt och Nille fick ligga på golvet på "öarna" (soffkuddar). MOAHAHAHAH! Riktigt kul vare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0