25 februari - citat från igår

2010-02-25 @ 13:08:40
1. I'm drunk, I suppose
- Jag har mens...
- *avlägset från toaletten* HA HA !

****

- När jag var liten hade jag en liten bagge. Jag döpte den till Rune.
- BÖÖÖÖHHH *låta som ett får*

****

- Jag blev stångad av ett får en gång så jag svimmade.
- Oj..
- Jaa. Sen när jag fick tillbaka min mössa var det fårbajs i den....
*tystnad*
- HAHAHAHHAHAHHAHAH


****

- TRE SAKER OM MIG: Jag har mens. Jag vill knulla.... Jag har mens.



Fyra salongsberusade flickor kan kläcka ur sig många dumma saker... XD

Kommentarer
Postat av: Maulin ;)

HHAHAHHA vi ee fan inte vettiga ngn stanns xD

2010-02-25 @ 13:31:04
Postat av: Jonte

sv: Ja då :)

2010-02-25 @ 15:15:30
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0