26 februari - när natten är lång & man inte kan somna

2010-02-26 @ 03:07:24
1. I'm drunk, I suppose
Är du kär? Ja.
Är du ihop med nån? Nej.
Är du en sportfåne? Verkligen inte.
Går du i en sport? Nej.
I så fall vilka? -
Är du rik? Bara de första timmarna då studiebidraget rullat in på kontot... Annars nej.
Är du fattig? JAG är fattig, ja. Dock inte min family
Är du shoppingsugen? Jämt
Är du ressugen? Sådär, peppar Göteborg!
Är du skolsugen? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ
Är du irriterad? Smått
Smeknamn? emofilten
Hur många timmar sov du inatt? 8½ h
Vilken film såg du senast? She's the man
Vilken internetsida besökte du senast? Blogg.se
Vad sa du senast, till vem? "Vi hörs imon, godnatt!", till mamma
Vad gjorde du i förrgår? Satt hemma och deppade
Vad har du gjort idag? Haft myskväll med vänner, chillat vid datorn hemma
Vad ska du göra ikväll? Sova nu
Hur många msn-kontakter har du? Lagom, är inte så mkt för msn
Vilket land besökte du senast? Danmark
Hur många snälla känner du? Väldigt många
Vad såg du senast på tv? Smallville
Senaste köp? Donken idag, klädmässigt... Minns inte. Dock ska det inhandlas en svart korsettliknande topp imon som jag hittade igår
Vad har du dåligt samvete för? Jag vet inte...
Vad har du för skor? Kängorna används mest just nu
Vad har du på dig nu? Eh, jag ska sova...?
Är du vegitarian? Nejnej
Vad heter dina kusiner? Hanna, Linn, Oliver
Vad drack du senast? Cola
Gillar du att laga mat? Njaaeee....
När sjöng du senast? Idag, tror jag. Eller så var det igår. Eller förlåt, definitivt igår, smått salongsberusad.
Håller du det städat? Nej, varför anstränga sig när det ser likadant ut efter några timmar?
Vad gör dig lycklig? Vänner
Vad gör du just nu? Skriver listan, halvlyssnar på tv:n, hör att nån hickar... :S
Lyssnar du musik just nu? Nej
I så fall, vad? -
Favorit-musik? Rockkkkkkkkkkkigt
Favorit-färg? Svart & rött
Favorit-mat? Sallader, gratänger, pommes och kalla såser. Dock inte allt samtidigt!
Favorit-skådis? Har ingen om jag ska vara ärlig, vrför har alla en favvoskådis? Har aldrig fattat grejen.
Favorit-film? Ingeeeeeeeeeeeeeeeen.
Favorit-tvpogram? Grey's Anatomy, Simpsons, Family Guy, Scrubs
Favorit-låt? Åh gud, kan inte välja!
Favorit-godis? Choklad och surt
Tar du många "ego-bilder"? Inte längre
Gillar du att fotografera? Brukade göra, vet dock inte vad som har hänt nu...
Egen mobil? JA :D
Egen kamera? Systemkamera, min kompaktkamera dog och jag har inte orkat skaffa en ny...
Egen dator? Hos madre, yes.



Nu; SOVA! Ska upp om knappt 6 h herregud ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0