28 februari - fessssssst

2010-02-28 @ 17:47:20
1. I'm drunk, I suppose
Efter en 1½ h lång promenad runt Kalmarsundsparken, sjukhuset, Margaretaplan, stadskyrkogården och tillbaka till Kalmarsundsparken (i väntan på att Kim skulle höra av sig) hamnade jag & Sofie till slut på en fest i en källare. Mycket trevliga människor, träffade även en och annan känning! Fredde tappade dock min oöppnade ciderflaska i golvet så den gick sönder, men han återgäldade det genom att skänka mig annan alkoholhaltig dryck vilket gjorde mig alldeles lagom berusad, lycklig och danssugen. Vi kom hem till Sofie runt 04:20, det var en av de bättre festerna jag har varit på tillsammans med Sofie (Y) Tack gumman, och tack Kim som bjöd med oss ;)

Blir väl till att chilla ikväll, så ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0