11 juni - the BIATCH is back

2010-06-11 @ 18:10:49
1. I'm drunk, I suppose
(HAHAHAHA älskar mitt nya smeknamn jag har fått XDDD)
Jag är glad!


Jag har fått tillbaka min kamera, = lycklig emofilt!
Jag ska ut ikväll, = soon to be fattig emofilt!
Vi har fått kissemissebebisar som jag & älsk har mysat med idag, = mysig emofilt!
Jag ska till Nybro imon och ha grillmys hos Tess med gosigt folk, = ... rolig emofilt? XD

Åh allt känns nästan awesome mitt i cirkusen på nåt vis, saker och ting är rörigare nu än nånsin innan men jag är ändå glad på nåt konstigt sätt... Skumt det där hur man påverkas av olika saker.




Och jag kanske ska uttrycka mig bättre; det är liksom inget som berör mig om du hälsar eller inte när du ser mig, jag hälsar ju inte på dig eller ens snackar med dig så... Tyckte bara det var lite komiskt att du studsade iväg med näsan i vädret och tydligen tycker så illa om mig när det egentligen är du som var bitchen från början. Och om du nu inte ser nån anledning till att hälsa på mig... Nu har ju ju liksom indirekt brutit det genom att kommentera? Det är väl också en form av kommunikation, om jag inte har fel? SERRU.



GAAAH att jag ens orkar, hahaha nu blev jag besviken på mig själv för att jag inte bara kunde låta det passera (big deal att jag tycker nån ser sur ut?) men fan asså, nu kände jag att jag var tvungen att agga av mig lite. Sen får det vara slut på sånt, tycker egentligen det är grymt löjligt att hålla på så via blogg men aja... Nu blev det så idag! Inte ens lever som jag lär ibland ;)

Kommentarer
Postat av: julia

roligt att du lägger så mycket energi på det minsann. jag har btw aldrig varit bitchen, för det är inte sådan jag är. och nån näsa i vädret hade jag inte. :>

(och ja, det ÄR löjligt att ta det via bloggen, men du tog upp det först (y))

2010-06-11 @ 22:15:01
Postat av: soooofy

catfight amandis :D ?

åh, skoj att träffa dig i fredags faktiskt, får ta och träffas lite mer tycker jag allt !! :)

2010-06-13 @ 23:13:39
URL: http://sofiiviktoriaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0