14 juni - sola med kioskmongot!

2010-06-14 @ 11:19:04
1. I'm drunk, I suppose
Sitter ute på en filt i trädgården idag med bby och solar lite, går dock inte så bra för det blir molnigt typ hela tiden och jag tycker det är så trååååkigt att sola så jag går inte direkt in för det om man säger så... Blir pizza till frukost idag med, HAHA fettoklubben ligger inte långt borta nu alltså!

Senare idag ska jag till stan och träffa Linda, sen Öland, körskolan och sist hem till Linda och sova över där. Trevlans trevlans!


Och ang. den lilla catfighten tänker jag inte ens kommentera det för jag bryr mig inte, så vi lämnar det där och har människan nåt att tillägga kan hon komma fram till mig personligen i så fall om hon nu tycker det är värt att tjaffsa för att jag tycker hon ser sur ut XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0