18 juni - ÄLSKLING, VI MÅSTE SLUTA ÄTA UTE!!!!

2010-06-18 @ 19:08:56
1. I'm drunk, I suppose
Sådärja, nu har jag sagt det också (se rubrik igen om ni inte fattar). Kommer bli en riktig fläskpadda om jag inte slutar äta så onyttigt, asså fyfan det är så jag riktigt kan känna hur allt bara lägger sig i blodådror, på magen och över hela kroppen... Jag tänker då fan inte gå upp mer nu, så nä nu ska jag leva på sallad! Inte för att det kommer funka, men i och för sig är sallad jäkligt gott och aa. Men jag lär väl inte hålla det så länge. Efter sommaren ska jag sluta röka också, heja mig!

Idag hade vi skolavslutning. Jag var inte där, jag vågade ärligt talat inte gå dit pga min höga frånvaro. Har inte pratat med nån ur skolledningen sen jag var där senast, vilket var jävligt länge sen, så jag vette fan hur det blir till hösten. Antingen börja om tvåan, eller plugga igen massa i trean. Vet inte vilket som är jobbigast egentligen, haha men något måste jag ju göra för hoppar jag av har jag automatiskt dömt mig själv till ett socialbidragsfall med skitjobb och lika usel lön på livstid, och det är inget jag siktar på. Jag ska ju bli busschaufför! Så istället för skolan travade jag och Christopher iväg till Birgittakyrkan för att glo på när min kusin slutade nian, kändes kul :)

Just nu sitter jag hos pappa
och väntar på att min snygging ska sluta jobbet vid åtta, sen blir det Blomstermåla och så får vi väl se vad som händer på kvällen.... Behövs verkligen städas, diskas och dammsugas, men det är liksom ingen av oss som har orkat ta tag i det för vi har kommit hem så sent varje dag. Och imon ska vi börja renovera lite, sen på kvällen ska jag grilla med Sofies släktingar i Lindsdal och på söndag blir det tårtätning + leka med Frida L i Smedby, så jag har en helt fullbokad helg! Nu ska jag sluta så ni slipper läsa så mycket (fast det har väl inte ni nåt emot, det finns ju tydligen folk som bryr sig lite för mycket om mitt liv så lite detaljer har väl aldrig skadat). KYSS!


Gammal bild från när jag & C storstädade och möblerade om
i hans rum i Smedby - I had fun with daz dammvippah :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0