19 juni - griiiiillaaa!

2010-06-19 @ 17:19:17
1. I'm drunk, I suppose
Blir grillmys med Sofie + familj hos deras släktingar här i Lindsdal ikväll, ska bli väldigt trevligt! Har varit där två gånger innan lite spontant, så när de skulle dit nu senaste gången blev de så förvånade att jag inte var med, de hade till och med dukat åt mig! Så nu fick jag en inbjudan personligen på facebook av Henrick där han skrev att de väldigt gärna ville att jag skulle komma, så idag hänger jag med igen! Alltså jag älskar verkligen deras mat, kan lova att det är det godaste jag någonsin har ätit - alla gånger! Och ikväll blir det grillning, så det ska bli spännande att se vad det bjuds på för smarrigt idag. Plus att det är väldigt trevligt sällskap också för den delen! Så nu sitter jag och väntar på att Sofie och dom ska köra förbi mig och hämta upp mig så vi kan dra dit, jag hittar inte riktigt haha.






Tror jag skulle passa i mustasch - eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0