21 juni - katteeen!

2010-06-21 @ 18:02:12
1. I'm drunk, I suppose

Jag och mamma har nästan övertalat Christopher till att ta en av våra kattungar till sin lägenhet när de är vuxna nog för att lämnas bort. Vi hade en liten diskussion idag på stan om vad katten skulle heta, och medan jag kom med gulliga förslag som Hubbe, Katten, Moritz och massa annat, var Christophers förslag Stendöd och Överkörd.... Det skrattade jag ganska mycket åt, men fan vilka hemska namn! Ska ju vara en hona också, och honnamn är så jääävla svåra att komma på. Varför är det så?! Finns ju sjukt många söta, gulliga, fula och sjuka namn på killdjur, men när det kommer till honor så finns det bara såna där tråkiga människonamn... Gah, blir galen! Aja vi får väl se hur det blir, har ni några bra förslag är det bara att slänga in en kommentar.

Är just nu hemma hos mamma och utnyttjar lite ensamtid framför datorn, kan vara skönt det också när man umgås med samma människa så mycket som jag gör med C just nu då vi nästan bor ihop i princip, så aa, skönt att komma hem några timmar emellanåt och vara ifrån varandra... Fast imon blir det mysa hela dan, då har vi 1 månad (för andra gången). Och ja, vi räknar om igen eftersom vårt lilla avbrott varade i tre månader och aa, blir lite cp om man ska fortsätta räkna igen... Så japp, en månad imon för andra gången!


Hihihihihi, jag har grisnäsa NÖFFNÖFF :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0