28 juni - soleksem och nya kläder

2010-06-28 @ 18:23:33
1. I'm drunk, I suppose
Bestämde mig imorse för att jag har tröttnat på blekfis-stilen och gick ut och slängde mig på gräsmattan nästan direkt när jag hade vaknat. Mannen klev inte ut förrän nästan en halvtimme senare, och så solade vi i typ en timme innan vi bestämde oss för att dra till stan. Men har jag fått nån färg då? Knappt. Laxrosa färg och soleksem är det enda jag får, tack som fan för det.... JAG VILL OCKSÅ VARA SEXIGT BRUN.

På Hansa City idag
köpte jag ett linne på Gina Tricot med armémönster och leopardfläckar på, lite lagom heftigt sådär tyckte jag. Sen släpade jag med Christopher igenom varenda skoaffär i jakt på ett par nya sommarskor till mig, men det finns ju liksom bara gladiatorsandaler! VARFÖR?! Jag vill inte ha ett par såna egentligen, för 1) alla har dem, 2) jag tycker inte de är så fantastiskt snygga heller. Men vad gör man när man behöver nya skor? Kände att jag knappast kunde gå runt i mina gamla slitna ballerina med leopardfläckar på för tredje sommaren i rad, så trots mina inre skrik (= "NEJNEJNEEEEJ!!!") köpte jag ett par svarta gladiatorsandaler. Upptäckte senare att min vänstra fossing är mindre än min högra, vilket gör att skon sitter som den ska på höger men glappar på vänster. Kul. NOT.

Nu ska jag läsa bloggar och vänta på mannen som slutar jobbet vid åtta, så hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

vi kan vara blekfislaxar tillsammans!<33 jag är precis likadan >.<

2010-06-30 @ 17:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0