3 juni - if I was a flower growing wild and free, all I'd want is you to be my sweet honey bee

2010-06-03 @ 14:45:22
7. Lite bättre


Här ville jag skriva något sånt där urromantiskt som på millimetern förklarar exakt hur jag känner så att du förstår hur lycklig jag är med dig, men orden räcker liksom inte till.... Jag är så jävla glad så jag skulle kunna flyga iväg mot himlen och bara skutta runt på de små fluffiga molnen, du är den finaste av alla blommor och jag blir lika glad varje morgon då jag vaknar upp med dig vid min sida även om du ofta väcker mig genom att tuta i mitt öra och bara jävlas... Du är underbar och jag älskar dig nåt sjuuuuukt, jag är din så länge du vill att jag ska vara det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0