3 juni - solsolsol!

2010-06-03 @ 14:50:27
1. I'm drunk, I suppose
Och här sitter jag, inomhus...? Ibland är man bra sjuk. Får väl gå och slänga mig i gräsmattan lite innan Sofie dyker upp här, då ska vi ut i mitt lilla Lindsdal och leta upp närmsta rapsfält för att göra vår årliga sommartradition; fota! Riktigt fina bilder fick vi till förra året i rapsfältet fast då var vi i Smedby istället. Hade en sjuk heldag i både stan och Smedby med kameran, minnen som när jag låg och porrade mig på skoj i gräset vid Kattrumpan då det helt plötsligt dök upp ett par som kollade konstigt på mig där jag låg och på Sofie som stod med kameran i högsta hugg, haha sånt glömmer man inte! Eller som när vi cyklade runt i Smedby och till slut hamnade vid rapsen vid Dokumentvägen då det kom en röd moped och körde förbi flera gånger för att glo på oss... Galna minnen! Ikväll blir det stan en sväng, göttgött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0