7 juni - regn och körskola

2010-06-07 @ 20:41:08
1. I'm drunk, I suppose
Alltså jag förstår inte en sak... Varför måste det spöregna varje jävla måndag då jag ska till körskolan? Liksom tredje veckan i rad nu som det har regnat på måndagen, vad är grejen? Tycker Gud att det är roligt att se mig genomblöt och kall i två timmar under min teorilektion? Det tycker inte jag ialla fall!

Idag efter teorin mötte älskling mig vid affären och tanken var först att vi skulle ha såna där kex man doppar i mjölk som de kör hela tiden på reklamen nu (eller "konstiga kex" som Christopher kallade dem, haha!) men då affären inte hade såna blev det choklad och läsk istället. Ingen chips och dipp idag, men det var bara för att jag börjar tröttna... Vi kommer bli asfeta om vi fortsätter i denna takten, men det positiva i det hela är ju att jag slipper bli det ensam åtminstone ;)

Nu ska jag inte vara tråkig och blogga när jag umgås med Christopher, ser på ansiktsuttrycket att han inte är alltför road så jag får väl dumpa datorn nu för lite mys framför Family Guy. Inget man säger nej till direkt :* Puss va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0