1 mars - lista

2010-03-01 @ 23:11:29
1. I'm drunk, I suppose


Dagens humör: Väldigt trött

Dagens mående: Upp och ner

Dagens borde: Lämna in mobilen på lagning men så länge den funkar (dock knappt) har jag kvar den för jag vill inte lämna bort den

Dagens frisyr: Lockigt och utsläppt

Dagens smink: Mascara på överfransarna

Dagens klädsel: Jeans, åtsittande randig tunikagrej

Dagens planer: SOVA.

Dagens materiella vill ha: En kram

Dagens fundering: "Hur fan kunde jag lyckas med att bränna bort mitt näshår med Linda's tändare?"

Dagens beroende: Cigaretter antar jag

Dagens tråkigaste: Svenskan var bara för dryg

Dagens längtan: En kram

Dagens superlängtan: ...........................................

Dagens tidning: Nej

Dagens låt: Aggressivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0