15 mars - hagel och nerrullade persienner

2010-03-15 @ 17:08:42
1. I'm drunk, I suppose
Jag är så ostabil hela tiden, ena stunden är allt så jävla awesome och sen räcker det med att en person säger något så blir man helt... Ugah, igen.



Sofie Karlsson.
Utan tvekan min allra bästa vän - vi är så jävla unika. Från början tyckte jag verkligen inte om dig, men nu är jag så galet glad att jag har dig! En vän man verkligen kan lita på, du finns alltid där i vått och torrt för mig och alltså.. Jag vet inte ens vad jag ska säga, du är för bra för att vara sann! Jag finns alltid för dig, glöm inte det! <3













(nu är hon ju iofs brunett men jag har bara blondin-bilder på henne XD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0