17 mars - heartache

2010-03-17 @ 09:59:29
1. I'm drunk, I suppose
Palla att jag alltid gör om samma misstag. Jag vill alltid tro det bästa om människor, men det slutar oftast i skit.

Palla dig.
Palla att du ringer och ber om ursäkt för allt, att du ångrar dig, att du gjorde fel, att du saknar mig.
Palla att jag sväljer det som en jävla godisbit. Jag är ju så svag för godis.
Palla att jag åker hem till dig, att allt känns så jävla bra, att det nästan känns som förr.

Palla att hon ringer.
Palla att hon trodde saker. Saker som du gett förhoppningar till.
Palla att du ber mig vara tyst om detta.
Palla att du är så jävla rädd för henne.
Palla att ni båda lyckas förstöra allt, både för er själva och för andra människor.

..THAT'S FUCKING TEAMWOOORK!! (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0