17 mars - lista

2010-03-17 @ 21:16:57
1. I'm drunk, I suppose
HAHAHA alltså förlåt för alla jävla uppdateringar idag men den här jävla dagen alltså... Ujujuj!

Dagens humör: Innan var jag jävligt depp, men nu är det sjukt awesome!

Dagens mående: Eh, är inte det samma som humör...? Men aa jag mår bra!

Dagens borde: Stänga ner, ta en macka, kolla Efterlyst, blossa, borsta bissarna, nana!

Dagens frisyr: Uppsatt och en aning skitigt

Dagens smink: Först bara mascara, sen kladdade jag på rejält med kajal och eyeliner för jag fick bara lust

Dagens klädsel: Linne, kjol, strumpbyxor. Fast nu har jag shorts istället (y)

Dagens planer: SOVA.

Dagens materiella vill ha: En ask cigg. Gud vad fruktansvärt det lät att skriva så :C

Dagens fundering: "Hur fan tänker människan....?"

Dagens beroende: Datorn och choklad

Dagens tråkigaste: Imorse blev ju saker och ting lite snurriga, tråkigt att det blev som det blev men det är ju inte mitt fel...

Dagens längtan: En fest!

Dagens superlängtan: Nästa fredag, då kommer pengarna!! *dregelgubbe*

Dagens tidning: Nej.

Dagens låt: Pain of Salvation - Road Salt. Har gått på repeat exakt hela dagen, tills jag blev glad senare och drog på some agressive shit MADDAFAKKA YÄYÄ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0