18 mars - mellan äkta och falsk, mellan sanning och lögn

2010-03-18 @ 18:14:35
1. I'm drunk, I suppose
Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är jag känner.
Jag känner ilska, sorg, besvikelse... Och svek.
Det där jävla sveket.
Det är nog det som gör allra mest ont, jag kan verkligen inte fatta hur du kunde göra så som du gjorde. Och även om du nu inte menade nåt med mig, har du ju fortfarande ett annat sårat hjärta på ditt samvete. Och jag hoppas att du lider.

Jag förstår inte hur du kunde vara så jävla svinig. Du förtjänar fan ingenting.
Och därför ber jag dig dra åt helvete, även fast det gör så jävla ont i mig. Känslor försvinner inte på en kväll, men jag tänker inte ge dig nöjet igen.

Jag är så jävla trött på killar just nu.


Kommentarer
Postat av: Julia

åh, två på allt du. jag visste inte att nånting kunde göra såhär ont liksom.

2010-03-18 @ 19:29:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0