19 mars - vi är idioter

2010-03-19 @ 19:17:00
1. I'm drunk, I suppose
Praktiken är så jävla rolig egentligen när jag tänker efter. Visst, jag har en tråkig inställning till det mesta i mitt liv som inte handlar om kompisar, resor eller fester nu när jag tänker efter, och det är väl knappast på fjäderlätta steg jag skuttar iväg till Bergavik varje morgon... Men fyfan vad jag trivs där. Personalen är så sjukt rolig, trevlig och allmänt... Aah! Skitgoa! Och jag tror det räcker med att säga att vi idag har sett på fredagsshow (då alla ungarna får uppträda med låtar), hört lärarna sjunga karaoke till "Främling", sett på Hedvig och Ugglan, fruktbingo BARA IDAG så säger det nog ganska mycket om hur roligt det är. För att inte tala om vilka härliga barn det är!

Efter praktiken drog jag till Bauer, fick saker och ting sagt för sista gången och nu är det finito med den saken. Senare gick jag, Julia, Simon och Tim till Corner och snackade massa (fast 95 % var det jag & Julia som höll låda XD), var lättande samtidigt som det gjorde jävligt ont att höra vissa saker... Men det gör mig bara mer övertygad om att jag verkligen har gjort rätt, och jag kan inte tacka mig själv nog för att jag gjorde som jag gjorde för ca en månad sen och inte lät det gå längre, för fan... Det hade nog sårat mig mer. Nu går jag ialla fall ut ur det hela med värdigheten i behåll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0