2 mars - tjockast.se

2010-03-02 @ 17:53:40
1. I'm drunk, I suppose
Idag var jag på HAIR som uppsättningsmodell. Sara är mycket duktig och hennes specialitet är tupering och extrema frisyrer - passar mig utmärkt! Tre uppsättningar + en tvätt av håret hann vi med på tre timmar, snajsigt blev det men jag hann dock inte ta kort på dem... Men kan ialla fall meddela att om jag får så kommer jag troligtvis vara med på bröllopsvisningen på slottet den 30 juni! Så jäkla kul!!

Nu sitter jag med choklad, latte, gröna äpplen och snart kladdkaka med grädde. Jag, tjock? :o Förstår inte vad ni menar med det... OKEJ JAG ERKÄNNER. Jag äter för mycket skit. Och rör inte alls på mig. Tackar min kära mor och far för awesome gener som inte gör mig till en mastodont (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0