20 mars - hårt mot hårt mot ensamheten

2010-03-20 @ 12:32:56
1. I'm drunk, I suppose
3 saker som stör mig just nu:
  • att jag dricker varm choklad till varm macka och sedan sitter med den VARMA datorn i knät. Så jävla dum, nu sitter jag här och svettas... -.-
  • att jag inte har en krona, och därmed måste sitta hemma hela dagen, och imon också...
  • att jag är så galet förkyld

3 saker som gör mig glad just nu (believe it or not) :
  • musik
  • att veta att pengarna kommer om en vecka och då ska jag äntligen få dessa skönheter!
  • att min mamma är så snäll

3 saker jag ser fram emot:
  • Fridas & Agnes 18-årsfest i Växjö nästa fredag! Kommer bli grymt ;)
  • Tims, Annas och Sofies 18-årsfest helgen efter, kommer också bli grymt!
  • Kvällen, ska glo Stieg Larson-filmerna tänkte jag ^

Nu ska jag göra nåt annat. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0