21 mars - HAHAHAHAHHAHA <3

2010-03-21 @ 15:36:04
1. I'm drunk, I suppose
Idag när jag skulle hem från Sötterman så kommer det ut ett äldre par och går ut från porten samtidigt som mig. Plöstligt säger mannen:

- OH, jag trodde det var Lisbeth Salander!

Och om jag får säga det själv, så är jag nog ganska lik henne när jag kommer där i min skinnjacka, svart hoodie med uppdragen luva, smala svarta jeans och kängor, med en cigg i näven.... Och efter dagens "detektivfasoner" och försök med att leka datahacker (som jag senare insåg var way more difficult än jag trodde först) så känner jag mig nog ännu mer som henne XD

Har bara en sak att säga: Jag är fan bäst. HAHAHHAHHA<3



Lisbeth Salander.

(Bild: google.se)

Edit: Alltså. Nu är det ju såhär va att jag inte menade att jag är bäst på grund av att vissa råkar tycka att jag liknar Lisbeth Salander... XD Som jag kom på nu att man kanske kunde tolka det som.
Utan det var en annan grej som made me SO DAMN AWESOME så aa... Men det handlade om Salander på ett vis kan man säga :) Jag är hemlighetsfull, hihihihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0