21 mars - I will remember before I forget

2010-03-21 @ 12:26:19
1. I'm drunk, I suppose
Var med Sofie igår. Vi drog till Kalmarteatern för att kolla in länsfinalen i Musik Direkt, en musiktävling för unga musiker. Anledningen var att våra vänner i Blind Puppet skulle spela, så vi tjoade och visslade åt dem när de röjjde runt på scen! Det var väldigt många bra och talangfulla band så konkurrensen var hård, och favoritpojkarna gick inte vidare... Men de kan ju trösta sig med att de får en spelning nån annanstans, så det är ju alltid något! Tappa inte gnistan nu, det kommer fler tillfällen! <3

Efteråt drog jag, Sofie, Nille och Sötterman till Corner, så efter en pommestallrik och cola var jag så sjuuukt trött att jag kunde somnat på direkten. När jag väl skulle gå till bussen lyckades dom övertala mig att sova över hos Sötterman (som jag av nån anledning alltid gör när hans mamma är bortrest, hon tror nog att jag snart flyttar in) så vi sa hejdå till Sofie, och började sedan vandra hem till Siimååån. Vi hade julstämning, lekte med mardrömständaren (DEN ÄR VÄRRE ÄN LINDA'S!!!!!!!!11), kollade på film och somnade sedan.

Nu har jag fått lite pengar så jag ska knalla iväg till affären typ nu och köpa CIGG och GODIS. Hej beroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0