21 mars - so much sadness inside, but no tears left to cry

2010-03-21 @ 21:10:58
1. I'm drunk, I suppose
Är så jäkla trött på min förkylning nu, har haft den i nästan exakt en vecka och jag brukar bara vara förkyld i ett par dagar... Gaah! Ont i huvudet, hostar som ett as, snorar, yr... Fyfan. Och jag kan inte stanna hemma imon heller eftersom jag var hemma mån-ons förra veckan, kan inte missa för mycket av praktiken. BAJS. Tycker inte om att vara yr heller för det är så otäckt, blir ju lite orolig men jag hoppas att det bara är förkylningen som satt sig i örat (=balanssinnet), för det var jag med om förra året. Alla ba *careface* ..?

Nu ska jag gå och duscha, sen blir det te för halsen och en macka för magen och sen ska jag fanimej sova tidigt för en gångs skull. Ha en BÄTTRE kväll än mig.


Kan man inte bara öppna ett stort fucking hål i huvudet och låta alla förbannade tankar rinna ut och sen korka igen som ett ölfat, så man slipper alla jävla frågetecken... Allt som ekar är "varför varför varför...?" och jag blir galen över att jag inte får något svar. Varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0