22 mars - knappt dålig uppdatering eller?

2010-03-23 @ 03:03:29
1. I'm drunk, I suppose
Fast kanske inte egentligen, med tanke på att jag inte är en superbloggare som inte tjänar en krona på den skiten jag skriver? Har bara blivit att jag uppdaterat så sjukt mycket de senaste dagarna för det samlas så jävla mycket tankar i huvudet som jag bara måste få utlopp för... Som jag sa till nån en gång; "Jag uttrycker mig mycket bättre och framförallt lättare genom text än genom att t.ex prata med någon om problemet", vilket faktiskt ofta stämmer. Sen kan man ju överanalysera saker och ting i efterhand med hur många stackars människor som helst, men det är ju en annan femma.



Haha, lagom ledsen man blir när man upptäcker hur jävla lågt statistiken sjönk idag, jämfört med både igår och förrgår XD Blev jävligt förvånad över att mätaren över unika besökare höjer sig så högt ovanför antal sidvisningar, är jag SÅ intressant..? 100 unika besökare den 17/3 (alltså i onsdags), inte så illa pinkat mina läsare små!

OCH JAA JAG ÄR SJUKT STOLT ÖVER MIN STATISTIK, MADDAFAKKA YÄYÄ!!!!111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0