24 mars - HAHA, åh <3

2010-03-24 @ 09:59:28
1. I'm drunk, I suppose
Aaaaaee asså.
Jag har en blogg-crush.
PÅ ETT ICKE LESBISKT VIS.

(Kände att jag tvungen att tydliggöra det, då jag & Sofie förra veckan bestämde oss för att ha ett öppet förhållande på ansiktsboken som så många andra har med sina vänner som en kul grej. Det roliga var bara att Sofie's pappa inte förstod skämtet, så fick höra häromdagen att han hade frågat Sofie om det var något på gång mellan henne och mig. På fullaste allvar. Roligt men pinsamt XD)

Tillbaka till ämnet...

För ca 9 månader sen hittade jag in på en rolig liten blogg som skrivs av en  tjej som heter Hanna. Hennes blogg innehåller allt ifrån pepp-talk till toalettvanor, men även en del vardagsbetraktelser. En tjej som verkligen kan bjuda på sig, helt enkelt! COOL_BRÜD.

Sen skrev jag en söt liten kommentar i hennes blogg igår...
HON SVARADE, AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!11
Shit. Jag har fått ett svar från min blogg-Gud. Kommer leva på detta i flera år!!

LÄS HENNES BLOGG HÄÄÄÄÄÄÄÄR






Aww, jag fick ömma smek av HanaPee :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0