25 mars - *visselvissel*

2010-03-25 @ 10:53:02
1. I'm drunk, I suppose
Har dagens låt på hjärnan hela tiden, haha lagom jobbigt! Och om jag känner mig själv rätt efter lite alkohol, så lär jag nog kräva att den spelas halva kvällen imon också (=alla kommer hata mig) XD Ohwell, den är ju galet bra ialla fall så får väl hoppas på att resten tycker det med...

Nu ska jag ta mig en sväng in i duschen, känns ganska behövligt! Mår mycketmycket bättre idag, så imon ska jag absolut gå till praktiken! Hade säkert kunnat gå idag också, men känner att jag verkligen vill vara säker på att jag är pigg så jag inte blir sämre direkt igen så det var därför jag stannade hemma. Ångrar det väl lite nu när jag tänker efter, men nu är det ju lite för sent påtänkt kanske!


Och fråga fan inte varför jag gör en kopia av min mobil i Paint och lägger in här helt random? XD

Blir en lugn fika med tjejerna på stan senare, ska nog ta mig en sväng förbi Gina också... Vi hörs senare ialla fall, ha en awesome dag!
(Och grattis Mats på födelsedagen :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0