27 mars - girls just wanna have fun

2010-03-27 @ 16:08:48
1. I'm drunk, I suppose
Alltså herreminget. Gårdagen var sjuuuukt lyckad, 18-årsfest i Hovmantorp och jaa shit... Hade verkligen skitroligt! Vi blev "utschasade" kl. 09:30 idag, så vi har suttit på Hovmantorps station i tre timmar och väntat på tåget. Kände sig ju ganska sliten när man klev in på ICA med gårdagens smink, oborstat hår och trasiga strumpbyxor XD Men det är så det ska va, då vet man att man hade kul ialla fall!

Nu tänkte jag gå och sova en timme, sen drar jag till Sofie för att därifrån ta oss ut till Nybro för lite chill"fest" ikväll. Blir dock lugnt som fan.



Uuh, vilken puma hahahha XD Aaae men jag hade inte sminkat mig än, och håret blev snyggare sen... MEN SKORNA KOM IGÅR <3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0