28 mars - godnatt

2010-03-28 @ 22:38:05
1. I'm drunk, I suppose
Nu blir det fan sängen. Ladda upp mig inför praktiken imon, så att säga... Hoppas jag sover bättre än inatt, eller aa bättre och bättre? Jag har sovit jättegott bredvid Sofie, men fick höra imorse att hon hade vaknat till och bara efter någon minut hade jag vänt mig om, stirrat henne rakt i ögonen (vi snackar alltså om typ 3 cm från hennes ansikte) och sagt "Men kom då, KOM DÅ!" skitkaxigt! :o Hon blev ju skiträdd och frågade vad jag pysslade med, men då hade jag bara vänt mig om igen och somnat om, så det gjorde ju hon också. Sen hade hon vaknat till senare igen, och då hade jag legat och gråtit, asså verkligen snyftat. Och hon hade försökt väcka mig, men jag hade inte vaknat. Och efter ca 15-20 sek hade jag bara tystnat och somnat om. Och som om inte det vore nog hade jag också gnytt i sömnen och varit väldigt orolig hela natten, och tjaa... Det har väl kanske sina anledningar just nu då jag känner mig väldigt emotionellt ostabil.

Ska bli skönt att att sova i sin egen säng ialla fall. Sov hos Sofie tors-fre, sen fre-lör sov jag, Johanna och Sofie som små packade sillar i samma säng efter festen och nu inatt sov jag hos Sofie igen efter Nybro-partajet så min säng känns väldigt lockande just nu. Ha en bra natt ppl, för det hoppas jag att jag får...



MÖRDARKLACKARNA. Bara för att. Och behöver jag ens nämna hur galen jag är i dem?
Brandos.se : 699 :-

Kommentarer
Postat av: Ellia

Sv: tack för tipset, ska se till att göra det :D

Jo jag har själv tänkt fixa det as länge men så har man varit på jakt efter den där "perfekta" jackan att ha som sitt offer för bandtrycken, så det har inte blivit av förrän nu



Älskar dina skor förresten, finns ett par liknande i en djupblå färg på shock. Grymt snygga, funderade på att köpa men kom sedan på att jag inte ska utmana ödet när jag inte ens kan gå ordentligt i converse XD

2010-03-28 @ 22:57:52
URL: http://itsmellslikeemo.blogg.se/
Postat av: hp

jak er glad at jak kan gleeedja!



ömma smek /HanaPee

2010-03-28 @ 23:45:01
URL: http://hanapee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0