30 mars - jävla dag

2010-03-30 @ 21:11:03
1. I'm drunk, I suppose

Gnäll-tisdag på praktiken. Ingen ville ha jacka, ingen ville göra si och ingen ville göra så, alla bad mig göra teckningar åt dem, jag skulle skala clementiner, ingen lyssnade, jag känner mig som kommandoran, jag fick krupp.
Åkte till stan efter, träffade Nisse, Sötterman, Davve & Signe en snabbis och lånade en tändare. Mötte sen upp pappa vid 3butiken och lämnade in min mobil på lagning, så hej skräpig 3Skype-lånemobil med redan full ordbok och världens sämsta smsfunktion (kan inte ens se vem som smsar mig, står bara numret även om kontakten är inlagd).

Imon får jag mina pengar ialla fall, tack gode Gud för det. Om det nu finns nån helig ande där uppe, han verkar ju inte vilja mig väl vad jag har märkt hittills.... Och sen är det ju fest på fredag, ser nog fram emot det på ett sätt fast inte det minsta på ett annat. Har en dålig magkänsla nämligen, hoppas den är falsk. Fast det har den inte varit en enda gång, så det är väl lika bra jag förbereder mig på det värsta så jag slipper bli... Ehh, besviken? Eller nåt.




Juste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0