31 mars - jävla... JÄVLA.

2010-03-31 @ 23:22:33
1. I'm drunk, I suppose
Insåg nyss att de senaste inläggen har innehållit samma svordom i rubriken, dock helt omedvetet... Jag och mitt dåliga språk alltså. Svor idag för första gången på praktiken också, vände mig sen om när jag hade pratat färdigt och insåg att jag hade ett helt gäng gapande ungar bakom mig som i kör ropade "Jag hörde vad du sa, DU SVÄRDE!!", och jag kände mig genast utpekad som en väldigt dålig fritidspedagog.

Blev maxi efter praktiken, inhandlade mig en bodyspray för det ansåg jag att jag behövde, samt en 200 grammare frukt-och mandelchoklad som jag smäckte i mig på en kvart. Sen blev det Smedby och jag färgade Sofie's hår. Nu är jag så galet trött att jag håller på att somna med huvudet på tangenterna, ska bara slänga i mig min äggmacka först och sen blire fan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0