9 mars - TOKIO HOTEL LIVE, del 1

2010-03-09 @ 18:46:54
7. Lite bättre
Torsdagen den 4 mars
Vi åkte vid nio på morgonen; jag, pappa, Mariam, Frida & hennes mamma Lotta. När vi skulle hämta Mariam dog bilbatteriet XD Alla blev skiträdda. Så det fanns inget annat att göra än att springa igång bilen och det lyckades - samt att vi troligtvis skämde ut oss inför halva Smedby då den fullproppade morgonbussen hade oturen att komma precis när vi stod som fån runt bilen som stod "parkerad" vid busshållplatsen....

Bilresan var nästan för lång (5 timmar), men vi lyckades roa oss med tidningar, kameror, böcker och självklart massa Tokio Hotel-musik i cd-spelaren ;) Vi var framme i Göteborg vid ca 14:30, checkade in på hotellet och fräshade bara till oss lite snabbt innan vi drog ut på stan. Vi gick runt i olika butiker på väg mot Nordstan, där vi sen hängde enda fram tills klockan 20:00 då det stängde XD Pappa hade tröttnat på oss för länge sen vid det laget, kan jag meddela, så det var 3 trötta ungdomar samt en äldre ungdom som vandrade tillbaka till hotellet med miljoner kassar.

Lista på vad jag köpte (för den som mot förmodan intresserar sig):

  • turkosa Converse, Nilson Shoe's 699 :-
  • svart topp med puffärmar i spets, Zara 179 :-
  • svart armband med blixtlåsdetaljer, Scorett 149 :-
  • svart rosettarmband i skinnimitation, KappAhl 69 :-
  • svart korsett med svarta paljetter, H&M 199 :-
Inte särskilt mycket, men jag har en budget att utgå ifrån som fattig student...

När vi kommit till hotellet vilade vi i ca 30 min, sen drog alla i sällskapet ut på stan igen för att leta upp en mysig restaurang att käka på. Vi hamnade på Pasta Plus som hade skitgoda pastarätter <3 Innan vi vandrade tillbaka mot hotellet skulle vi förbi Seven11, och det var på denna lilla promenad som Louise ringer från Stockholmskonserten... FJÄRILAR I MAGEN, gud vad glad jag blev :'D Stupade i säng strax efter 23:00, förväntansfull...


Kommentarer
Postat av: LOUISE

hähähähä, vad bra att du blev glad! :'D

2010-03-09 @ 20:15:07
Postat av: John

sv: såna snygga killar kommer man aldrig se här i Kalmar :)

2010-03-10 @ 18:40:31
URL: http://johnnyponken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0