1 maj - lyckad valborg!

2010-05-01 @ 12:37:46
1. I'm drunk, I suppose
Ja herregud, vilken galet bra valborg det blev i år! Jag kom hem till Sofie runt 17:00 igår, vi grillade och fixade till oss (värme framför snygghet för en gångs skull!) och sen åkte vi in till stan. Tog oss ett tag att hitta festen som vi fick höra skulle ligga i närheten av Fredriksskans, men det var snarare vid Lindöskolan istället XD Men det var sjukt mysigt verkligen - så jävla många av mina vänner som jag tycker om samlade på ett och samma ställe, underbart! Och en sån härlig blandning på människor också, gaah så jävla gutt! :D Fast när vi hade varit där i ett par timmar började folk bli trötta och sega och Cheri var hungrig, så vi började vandra in mot stan och Corner :) Sa hejdå till Christopher som var tvungen att sticka hemåt och passa brorsonen då han skulle bli farbror för andra gången, så jag, Sofie, Dennie, Cheri och Gabbe gick in på Corner och värmde upp oss. Sen blev det Maxims och handla cigg, sen kom Sofies papput och hämtade oss. Väl hemma satt vi ute en timme och rökte vattenpipa och käkade kalla biffar, inte helt fel!
"DET ÄR VÄL INTE NARKOTIKA I DEN?!" <3 XD

Idag då? Jaa, det är frågan vad som händer idag... Just nu sitter vi och lyssnar på Hits for Kids, HAHAHHAH XD Ska väl snart gå ut i solen med Sofie lite, sen ska jag dra mig hemåt tänkte jag :) SÅ SKÖÖÖNT VÄDER, skitvarmt :D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0