1 maj - ut ikväll?!

2010-05-01 @ 17:57:24
1. I'm drunk, I suppose

Jaha, här sitter vi fortfarande jag och Sofie. Vi har tagit över huset - MOAHAHHAHA. Haft lite beslutsångest här nu om vad vi ska hitta på ikväll... Eftersom jag är både dator- och kameralös numera efter inbrottet så har jag ju inte så jävla mycket att hitta på ute i ödebygden Lindsdal, så jag har försökt få med mig Sofie på diverse förslag på vad vi kan hitta på ikväll XD

Först var det tal om att hon skulle med mig hem och att vi chillar i Lindsdal ikväll (Dalen funkar om man har en vän, hehe). Sen föreslog jag Corner och dit var det tänkt att vi skulle åka till typ...nu? Men sen kläckte Sofie idén om att vi kunde dra ut istället, så aa det blir KM ikväll!


Liten lista på de bästa sakerna med att ha fyllt 18:


- Fuckar ens festplaner för kvällen ur är det ingen big deal - krogen finns ju!
- Man kan köpa sina egna cigg
- Man får själv bestämma hur länge man får vara ute *fnissfniss* (ÄNTLIGEN FÅR JAG VARA UTE EFTER NIO!!! <3<3<3<33<33<33<)

Nu ska jag platta mitt halvflottiga dagen-efter-rufs till hår och sen tupera så ingen ser att det är otvättat, tvätta mig och sminka sig. JIHU. Kom till KM ikväll då, så ses vi där :*


Kommentarer
Postat av: paulina

men hörru! inte visste jag att du bodde i lindsdal! ;o vart i lindsdal bor du?! ;O

2010-05-01 @ 18:09:26
URL: http://zoccolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0